Свобода, Отговорност, Справедливост, Израстване, Любов

Мазни храни за отслабване

Неделя, 21 Август 2016 / Хранене и Здраве
189
  • pixabay.com

През последните години се засилва тенденцията да се ядат високо-мазнинни храни, в комбинация с ниско количество на въглехидрати

 

Чрез този хранителен режим се поддържа постоянно ниво на хормона инсулин, който гарантира нормални функциониране на организма. Този режим е антипод на установените хранителни режими, които изключват мазнината.

Foodpanda, подбра топ 5 на високомазнинните храни, за които не сте и подозирали, че ако консумирате може да отслабнете.

 

Сърца в масло

 

Има много хора, които обичат сърца, но не ги ядат, защото ги смятат за вредни. Всъщност, ако се приемат без въглехидрати, те помагат за редуциране на теглото.

 

Телешки език

 

Езикът в масло се счита за деликатес, който може да намерите в почти всяко заведение. Той се приготвя и изключително лесно, за тези, които обичат да готвят.

 

Свински пръжки

 

Въпреки, че свинските пръжки се считат за много калорични, не особено полезни, те са висок носител на животински мазнини и консумирането им в този хранителен режим ще осигури метаболитните процеси.

 

Животинска сметана

 

Ако и вие сте от хората, които обичат да ядат сметаната с лъжицата, то този режим е за вас. Имайте предвид обаче, че трябва да изключите всичко друго, което не съдържа животинска мазнини.

 

Мазни сирена

 

Сирената са храна, която може да хапвате по всяко време. Те са богат източник на мазнини особено овче, козе и биволско. За любителите на синьото сирене могат да го консумират в неограничено количество.

 

Ако решите да преминете към този режим, трябва да ограничите всичко, което не съдържа животински мазнини, освен зеленчуци.

 

БГНЕС





Добави коментар


Добави
Loading ...

Автор

повече за автора

Ключови думи:

високо-мазнинни храни, отслабване, хранителен режим

StreetInside

Неправилното дишане при стрес

Вторник, 20 Септември 2016 / Към себе си
Опасна ли е хипервентилацията   Хипервентилацията буквално означава предишване. За да се случи това, човек трябва да диша много по-бързо и по-дълбоко от нормалното темпо на дишане. Обикновено респираторният показател е по-висок от 20 дъха на минута. Понякога това е стряскащо, защото ус [...]

Аз и другите - къде бъркаме

Сряда, 18 Май 2016 / Към себе си
  Как да подобрим отношенията си с хората около нас   Ключова част от човешкото съществуване е способността за изграждаме значими отношения през годините. Има моменти в живота, когато ни е трудно, когато се чувстваме предадени и разочаровани. Понякога това се случва с приятелите, [...]